Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K) apie DROGAS asmeninę paskyrą, prekių užsakymą ir jų pristatymą



Užėję į DROGAS svetainę viršuje matysite „Mano paskyra“, spauskite „Prisijungti“.

Galima matyti sukauptus taškus, nuolaidas, galiojančias su DROGAS kortele, įvykdytus užsakymus, palikti atsiliepimus apie išbandytus produktus, keisti asmeninę informaciją ir t.t.

Pakeisti slaptažodį galite prisijungę prie savo asmeninės paskyros ir užėję į skiltį „Prisijungimo vardas ir slaptažodis“.

Jeigu pamiršote slaptažodį, prisijungiant prie asmeninės paskyros spauskite „Pamiršote slaptažodį?“ ir jį gausite į savo el. pašto adresą. Nepamirškite, kad atkuriamą slaptažodį turi sudaryti mažiausiai 8 simboliai, tarp kurių turi būti didžiosios raidės ir simboliai. Kitu atveju gali nepavykti atkurti slaptažodžio ir prisijungti prie paskyros.

Užsiregistravę internetinėje parduotuvėje www.drogas.lt matysite naujausius pasiūlymus, galėsite pirkti ir kaupti taškus bei naudotis ypatingais pasiūlymais.

Registruotas pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu patikslinti, pakeisti, papildyti anksčiau pateiktus duomenis, prisijungęs prie savo paskyros svetainėje www.drogas.lt, taip pat turi teisę kreiptis pagalba@drogas.lt arba +37052320505 dėl savo paskyros ir visų joje pateiktų duomenų pakeitimo arba panaikinimo.

Jeigu norite panaikinti savo anksčiau pateiktus asmens duomenis arba visą profilį, kreipkitės į pagalba@drogas.lt arba skambinkite +37052320505 numeriu.

Apsipirkti elektroninėje parduotuvėje www.drogas.lt turi teisę ir registruotas, ir neregistruotas pirkėjas.

Jeigu esate registruotas pirkėjas, prisijunkite prie savo paskyros ir įsidėkite norimas prekes į krepšelį, tuomet už jas sumokėkite. Jeigu nesate registruotas pirkėjas, pirkite įprastai, be prisijungimų. Pirkėjas, norėdamas įsigyti prekes, privalo užbaigti prekių pirkimo proceso etapus, įvesdamas ir patikrindamas informaciją, kurios prašoma kiekviename etape.

Virtuali DROGAS kortelė reiškia, jog galėsite naudotis įvairiais DROGAS pasiūlymais, nuolaidomis, akcijomis, turėdami kortelę savo išmaniajame telefone, atsisiuntę DROGAS mobiliąją programėlę. Virtualia DROGAS kortele galite naudotis perkant www.drogas.lt bei visose fizinėse DROGAS parduotuvėse, parodę ją telefono ekrane DROGAS konsultantei apmokant prekes.

Atsiskaityti dovanų kortele galima tik fizinėse DROGAS parduotuvėse.

Taip, prekės pristatomos į visus Lietuvos miestus bei miestelius.

Siunta gali būti pristatoma į paštomatą, taip pat ją gali pristatyti kurjeris į Jums patogią vietą arba užsakymą galite atsiimti Jums patogioje fizinėje DROGAS parduotuvėje. Jeigu pasirinkote pristatymą per kurjerį, tuomet prieš pristatymą gausite 4 skaitmenų PIN kodą (SMS žinute arba į VIBER programėlę, jeigu ja naudojatės). Atvykus kurjeriui reikia nurodyti PIN kodą, tuomet kurjeris įveda nurodytą kodą savo skeneryje. Siunta atiduodama. Jeigu pasirinkote pristatymą į DROGAS parduotuvę, užsakymus iš parduotuvės galite atsiimti, kai gaunate informaciją iš tos parduotuvės.

Prekių pristatymas paprastai užtrunka 1–2 darbo dienas. Šventinėmis dienomis ir sekmadieniais prekių pristatymo paslauga neteikiama. Kartais užsakymai gali vėluoti, jeigu užsakymų kiekis yra didelis.

Užsakymas bus pristatytas Jūsų nurodytų adresu, o siuntos kelią sekti galite pagal užsakymo numerį. Siunta gali būti nepristatyta, jeigu pirkėjas nurodė neteisingą adresą, telefono numerį, pirkėjo neįmanoma rasti nurodytu adresu, neįmanoma susisiekti su juo, iki nurodyto adreso neįmanoma nuvykti ir kt.

Kilus nesklandumams dėl užsakymo, reikėtų susisiekti su DROGAS klientų aptarnavimo specialistais el. paštu pagalba@drogas.lt, pateikiant užsakymo numerį su situacijos apibūdinumu. Jeigu gavote ne tas, kurias užsakėte, ar pažeistas prekes, pridėkite produktų nuotraukas. Nesklandumo nagrinėjimas ir geriausio problemos sprendimo būdo paieška gali užtrukti iki 7 darbo dienų.

Siuntą galima išsiųsti kitam žmogui, tiesiog reikiamą gavėją ir jos ar jo pristatymo informaciją turite nurodyti atliekant užsakymą.

Pirkėjas turi prekes priimti pats, išskyrus atvejus, jei užsakymo formavimo metu buvo pateikta papildoma informacija, nurodant asmenį, kuriam prekė gali būti perduota. Toks asmuo prekių priėmimo metu privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Būna atvejų, kai prekių pristatymas kiek vėluoja ir apie tai praneša kurjeris. Jeigu vis tiek negavote siuntos, prašome susisiekti su DROGAS aptarnavimo specialistais pagalba@drogas.lt arba +37052320505.

Prieš pristatant prekes, kurjeris su Jumis susisieks atsiųsdamas SMS žinutę, kurioje bus nuoroda su galimybe keisti pristatymo laiką/vietą. Taip pat galite susisiekti su kurjeriu telefono numeriu, iš kurio gausite žinutę.

Patikrinkite, ar teisingai užpildėte visus prašomus laukelius, ypač pažymėtus žvaigždute. Svarbų vaidmenį atlieka ir pašto kodas, kurį turite nurodyti teisingai. Atkreipiame dėmesį, kad pašto kodas turi būti nurodytas be LT, turi būti įrašyti tik skaičiai.

Jeigu prekę galite įsidėti į pirkinių krepšelį, tuomet reiškia, jog ji yra asortimente. Jeigu po preke matote tekstą pilkame fone „Pranešti, kai atsiras likutis”, reiškia prekės šiuo metu nėra asortimente.

Galima atsiskaityti kortele (MAESTRO, MASTERCARD, VISA, VISA ELECTRON) arba per el. bankininkystę.

Jeigu apmokėjimas nepavyksta, gali būti, jog yra trikdžiai su prisijungimu prie banko. Įsisitikinkite, jog naudojate reikiamą kortelę, patikrinkite, ar joje yra pakankamas pinigų likutis ir bandykite dar kartą. Jeigu nepavyksta, susisiekite su www.drogas.lt klientų aptarnavimo specialistais.

Atšaukti užsakymą, kuris dar nebuvo pristatytas arba nėra pristatomas, galima. Tokiu atveju reikia susisiekti su DROGAS klientų aptarnavimo linija ir pranešti apie savo norą atšaukti užsakymą.

Tokiu atveju susisiekite I-V 9-17 val. pagalba@drogas.lt arba +37052320505.

Jeigu negaunate patvirtinimo dėl užsakymo, gali būti kad nurodėte neteisingą el. paštą. Tokiu atveju susisiekite su DROGAS klientų aptarnavimo specialistais. Jeigu el. laiškas buvo nurodytas teisingas ir visvien negavote patvirtinimo dėl užsakymo, gali būti, kad laiškas nukeliavo į kitą aplanką, pavyzdžiui, „spam“ (šlamštas), reklamos ar soc. tinklų aplanką. Patikrinkite juos.

Siuntą galite sekti paspaudę ant siuntos sekimo numerio, kurį rasite:

  • prisijungę prie savo asmeninės paskyros, užėję į „Mano užsakymai“, pasirinkę reikiamą užsakymą ir paspaudę „Daugiau informacijos“;
  • užsakymo patvirtinimo laiške, kurį gavote į savo el. paštą. Laiške keliaukite žemyn iki „Pristatymo informacijos“ ir paspauskite ant „Kvitas“.
  • Jeigu prekė yra pažeista, Jūs turite teisę užsakymo nepriimti. Tokiu atveju Jums bus grąžinti pinigai už prekes.

    Jeigu prekės netenkina, galite jas grąžinti per 14 dienų, užpildę grąžinimo formą.

    Grąžinamas prekes kartu su užpildyta grąžinimo forma bei PVM sąskaita – faktūra pirkėjas turi per 14 dienų išsiųsti registruotu paštu ar per kurjerį adresu UAB DROGAS, Šeimyniškių g. 3, 09312, Vilnius.

    Garantija (2 metų) taikoma elektroniniams prietaisams.

    Taip, kainos nurodytos su PVM.

    Nuolaidos www.drogas.lt parduotuvėje nesumuojamos. Nuolaidos taikomos kiekvienam produktui individualiai.

    Dovanų kortelę galima įsigyti tik fizinėse DROGAS parduotuvėse.

    Ne, internetinėje parduotuvėje nėra informacijos apie prekių likučius fizinėse parduotuvėse. Šiuo klausimu reikia kreiptis tiesiogiai į Jus dominančias fizines parduotuves. Susisiekti su reikiama DROGAS parduotuve Jums padės DROGAS klientų aptarnavimo linija el. paštu arba telefonu: pagalba@drogas.lt arba +37052320505.

    Tokiu atveju galite spausti šalia prekės esantį mygtuką „Pranešti, kai atsiras likutis“, įvesti savo el. paštą ir, kai prekė vėl bus asortimente, būsite informuoti.

    Rūpimus klausimus galite užduoti I-V 9-17 val., parašydami pagalba@drogas.lt arba skambindami +37052320505 numeriu.