„A.S. WATSON GROUP“ atidarė savo 15 000-ąją parduotuvę pasaulyje Kvala Lumpūre

Didžiausia pasaulyje ir greičiausiai auganti tarptautinė sveikatos ir grožio mažmeninės prekybos įmonė „A.S. Watson Group“ šiandien mini svarbų įvykį – atidaroma jos 15 000-oji parduotuvė.

Augimas tęsiasi rekordiniu greičiu

Jau ketvirtus metus iš eilės „A.S. Watson“ 25 rinkose Azijoje ir Europoje vidutiniškai atidaro po vieną parduotuvę kas septynias valandas.

15 000-osios „A.S. Watson“ parduotuvės pasaulyje atidarymas sutampa su 500-osios „Watsons“ parduotuvės atidarymu Malaizijoje – šioje šalyje grožio ir sveikatingumo produktų srityje augimas yra vienas greičiausių. „Watsons“ yra „A.S. Watson“ pagrindinis mažmeninės prekybos prekių ženklas, kuriam atstovauja per 7 200 parduotuvių 13-oje rinkų Azijoje bei Rytų Europoje.

Naujoji parduotuvė atidaryta naujame Malaizijos prekybos centre „Central i-City“, kur pasitelkiamos technologijos, leidžiančios pagerinti klientų patirtį bei pirkti neprisijungus ir internetu. 4 200 kvadratinių pėdų G8 dizaino parduotuvėje įrengta „StyleMe“, papildytosios realybės technologija, suteikianti galimybę klientams smagiu ir įtraukiančiu būdu pademonstruoti naujausią madingą produktą. Klientai taip pat gali pasinaudoti „Watsons“ odos analizės įrenginiu „Hi Mirror“, kad parduotuvėje galėtų įvertinti savo odos būklę. G8 – tai „Watsons“ 8-os kartos dizainas, sukurtas atsižvelgiant į daugybę klientų ir parduotuvių komandų atsiliepimų bei rinkos tyrimus apie naujausias apsipirkimo patirties tendencijas. Šiais metais jis bus pristatytas visame regione: Honkonge, Taivane, Singapūre, Tailande, Indonezijoje, Vietname ir Turkijoje.

„O+O“ strategija – klientų prisijungimo internetu galimybės ir pirkimo neprisijungus gerinimas

„A.S. Watson Group“ grupės vykdomąjį direktorių Dominicą Lai itin džiugina galimybė minėti šį svarbų laimėjimą: „Tęstinė mūsų verslo sėkmė pagrįsta klientų prisijungimu – mūsų galimybe sujungti klientus su produktais, tendencijomis ir patirtimi, kurios jie trokšta grožio, asmeninės priežiūros, sveikatos bei sveikatingumo srityje. Mūsų „O+O“ (internetu ir neprisijungus) strategija orientuota į plataus parduotuvių tinklo aprūpinimą, puikų klientų aptarnavimą parduotuvėse, aktualiausių sveikatos ir grožio priemonių asortimento suteikimą, kartu užtikrinant vientisą skaitmeninę patirtį bei lojalumo planus, kad klientai visada turėtų priežastį šypsotis.“

Visame pasaulyje „A.S. Watson“ lojalumo programoje dalyvauja per 135 mln. narių, o į skaitmeninimą nuo 2012 m. investuota 1 mlrd. Honkongo dolerių (apie 128 mln. JAV dolerių), kad būtų pagerinta klientų patirtis, o verslas galėtų diegti duomenimis pagrįstą metodą ir taip geriau pažinti klientų poreikius.

Dėkingumo minėjimas

D. Lai tęsia: „Turėdami 178 metų istoriją, esame viena ilgiausiai gyvuojančių įmonių pasaulyje. Norėdami minėti dar vieną svarbų laimėjimą, tai galime padaryti tik pelnydami klientų meilę, sulaukdami aistros ir atsidavimo iš savo 140 000 kolegų visame pasaulyje bei neišsemiamos mūsų verslo paramos.“

Pradedant nuo vienos vaistinės Honkonge iki 15 000 parduotuvių visame pasaulyje – „A.S. Watson“ sukūrė artimą ryšį su klientais bei stiprią komandą, sudarytą iš 140 000 kolegų. Visose rinkose minėjimo renginių metu bus atsidėkojama klientams ir išreiškiamas dėkingumas kolegoms. Kiekvienoje rinkoje bus vykdomos minėjimo kampanijos, įskaitant tik nariams skirtus pranašumus ir ypatingus pasiūlymus tiek neprisijungus, tiek internetu.

„A.S. Watson Group“ grupės vykdomasis direktorius Dominicas Lai (viduryje) su dviem „Watsons Malaysia Elite“ nariais (1-i iš kairės ir iš dešinės), kartu su „A.S. Watson Group“ grupės generaline administracijos direktore Malina Ngai (4-a iš dešinės), „A.S. Watson Group“ grupės finansų direktoriumi Alanu Heatonu (3-ias iš dešinės), „A.S. Watson Group“ grupės personalo direktore (Azijoje) Ann Lau (2-a iš dešinės), „A.S. Watson Group“ regiono generaliniu direktoriumi (Azijoje) Rodu Routley (4-as iš kairės), „Watsons Malaysia“ vykdomąja direktore Caryn Loh (3-ia iš kairės) ir „Central i-City“ parduotuvės vadove Nuru Rashmeenu (2-as iš kairės) „A.S. Watson Group“ 15 000-osios parduotuvės atidarymo renginio ceremonijoje.

„A.S. Watson Group“ grupės vykdomasis direktorius Dominicas Lai (viduryje) vadovauja grupės 15 000-osios parduotuvės atidarymo ceremonijai kartu su „A.S. Watson Group“ generaline administracijos direktore Malina Ngai (3-ia iš dešinės), „A.S. Watson Group“ grupės finansų direktoriumi Alanu Heatonu (2-as iš dešinės), „A.S. Watson Group“ grupės personalo direktore (Azijoje) Ann Lau (1-a iš dešinės), „A.S. Watson Group“ regiono generaliniu direktoriumi (Azijoje) Rodu Routley (3-ias iš kairės), „Watsons Malaysia“ generaline direktore Caryn Loh (2-a iš kairės) ir „Central i-City“ parduotuvės vadove Nuru Rashmeenu (1-as iš kairės).

Įžymybės Malaizijoje demonstruoja madas 15 000-osios parduotuvės atidarymo ceremonijos metu, kur dėvimos specialiai 15 000-ajai parduotuvei paminėti pasiūtos uniformos ir laukia „Watsons“ klientams siūlomos privilegijos.

„Muhibbah Dance“ pasirodymas atskleidė spalvingą ir egzotišką Malaizijos kultūrą – būtent čia atidaryta „A.S. Watson Group“ 15 000-oji parduotuvė.