Skirk laiko sau

Kol namuose nerandame mus dominančios veiklos, geriausias būdas užimti save – skirti laiko sau. Dažnai kiekvienas sau kartojame, kad norime labiau puoselėti savo odą ar plaukus, bet niekaip tam neprisipuošiame. Todėl, būtent dabar yra tas laikas kai be jokios sąžinės graužaties galime skirti laiko sau ir nebijoti kad nespėsime nuveikti svarbesnių darbų.

Pasirūpink savo oda

1. Atlikite papildomą odos valymą namuose

Ekstensyviam veido odos valymui pasirinkite prausiklį kuris tinka jūsų odos tipui ir nepalieka tempimo jausmo po naudojimo. Naudojant stiprios koncentracijos prausiklius rekomenduojama valymą atilikti 1-2 kartus per savaitę, o kasdieniam makiažo ir nešvarumų pašalinimui naudokite micelinį vandenį.

2. Atlikite veido pilingą

Reguliarus veido šveitimas tam tikra prasme atstoja veido valymą, o geriausia to dalis kad visa tai labai lengva atlikti namuose. Kadangi mūsų oda nuolat atsinaujina, natūralu kad negyvos odos ląstelės kaupiasi ant mūsų veido ir sudaro sluoksnį ant odos bei užkemša poras. Atliekant veido pilingą 1-2 kartus per savaitę galima pašviesinti pigmentines dėmes, mažinti randelius, smulkias raukšleles ar padėti atsigauti odai po deginimosi saulėje.

3. Pasilepinkite veido kauke

Veido kaukės – vienas maloniausių odos ritualų, kurio metu greitai galime prisotinti savo odą reikiamu ingredientu. Nuo įvairiausiais ingredientais praturtintų iki tam tikroms amžiaus grupėms skirtų, dabar kaukę savo odos poreikiams atrasti galima labai lengvai. Kad nepasimesti tarp plataus veido kaukių pasirinkimo rinkitės kaukę atsižvelgti į savo odos tipą, Jums tinkamus ingredientus, sudėtį ir savybes. Veido kaukes naudokite 1-3 kartus savaitėje.

4. Atlikite veido masažą

Veido masažai - tai viena iš laiką atimančių, tačiau itin veiksmingų būdų pagerinti veido odos būklę. Masažus rekomenduojama atlikti naudojant drėkiklį, augalinį aliejų arba po kaukės likusį kremą. Greitą masažą galima atlikti kiekvieną rytą, prieš einant į darbą. Kruopštesnį, kompleksiškesnį patartina atlikti vakare, 1–2 kartus per savaitę. Štai lengvi patarimai kaip galima įmasažuoti po kaukės likusį kremą į veido odą.

Veido masažas

Pasirūpink savo plaukais

1. Atnaujinkite savo plaukų spalvą

Jeigu Jūsų plaukų spalva nebeatrodo tokia graži, kokia ji buvo po dažymo, o ant plaukų pradėjo atsirasti geltonos ar varinės spalvos atspalvių – papildykite savo plaukų priežiūros ritualą purpuriniu šampūnu. Jis iškart neutralizuoja nepageidaujamus šiltus tonus, „šaldo“ plaukus ir apsaugo juos nuo UV spindulių.

Dažniausiai su šia problema susiduria šviesiaplaukės, kurioms plaukų tonavimas po dažymo nusiplauna itin greitai. Neutralizuojantį šampūną ir kaukę rekomenduojama naudoti kartą per savaitę.

2. Pamaitinkite savo plaukus

Neretai iš kirpėjų girdime, kad mūsų plaukams reikalinga kaukė, tačiau dažnai numojame į tai ranka. Praleidžiant daugiau laiko namuose, prisotinkite savo plaukus jiems reikalingais ingredientais ir mėgaukitės gundančiu aromatu. Tinkamai parinkta plaukų kaukė giliai pamaitina plaukus jų neapsunkindama ir suteikia neįtikėtino švelnumo, blizgesio ir paslankumo.

3. Suteikite plaukams intensyvią priežiūrą

Serumai reikalingi ne tik mūsų veido odai, bet ir plaukams. Išbandykite naujo pobūdžio priemonę – serumą arba aliejų plaukams ir galbūt atrasite išeitį Jūsų plaukų būklei pagerinti. Plaukų aliejus – tai unikali nenuplaunamoji plaukų priežiūros priemonė, suteikianti plaukams šilko švelnumo, žvilgesio ir giliai juos maitinanti.

4. Išbandykite naują plaukų spalvą

Visada norėjote pakeisti savo plaukų spalvą, bet niekada nedrįsote? Juk pavasaris – puikus metas atsinaujinti ir susikurti naują įvaizdį! Esant dideliam plaukų dažų pasirikimui, nesunkiai galite pakeisti plaukų spalvą namuose. Dabar itin madingi šaltų atspalvių ilgalaikiai dažai, arba jūsų natūralią plaukų spalvą vos paryškinantys. Bijančioms įsipareigojimo- laikini nusiplaunantys dažai, po kurių grįžtama prie natūralios ar prieš tai buvusios plaukų spalvos.